سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  |  Atom  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ
اوقات شرعی

Microsoft Exchange Server 2007

معرفی این محصول (دوشنبه 87/1/26 ساعت 4:0 عصر)

ممکنه به نظر برسه اونچنان که نسخه های قبلی پیشرفت کرد، این نسخه تغییرات چندانی نکرده است.
حالا من یه چند تاشو اینجا میگم:
*‏امکان تعریف message transport rules روی سرور
*چه کلاستر داشته باشید و چه نداشته باشید، می تونید بانک ها رو از روی سرور ها انتقال بدید و همسان سازی replication داشته باشید.
*آنتی اسپم قوی
*محدودیت گذاری quota حجم و فضای میل باکس و هم برای نامه های بدون مقصد nondelivery
*مایکروسافت شل (مدیریت سرور اکسچینج)
*بانک داده ی با قابلیت انتقال روی هر سروری
*بهبود تقویم و در دسترس بودن آن
*ساده سازی مدل انجام دسترسی ها و امنیت برای ادمین
*بهبود الگوریتم های مسیر یابی ایمیل ها
*تکنولوژی واحد ایمیل که در این نسخه استاندارد شده است
برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید

http://www.microsoft.com/exchange/evaluation/features/default.mspx
http://www.infoworld.com/article/06/08/07/32FEexchange10_1.html



  • کلمات کلیدی :
  • نویسنده: صابر طباطبائی یزدی

  • نظرات دیگران ( )
  • شیرپوینت پورتال سرور 2007 - آموزش فارسی


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اکسچینج بعنوان معماری کلاینت-سروری
    معرفی و چیستی اکسچینج
    سی دی های آموزشی فارسی شرکت های بزرگ آموزشی در سراسر دنیا
    مباحث درسی این وبلاگ
    فهرست مطالب این وبلاگ
    معرفی این محصول
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 11 بازدید
    دیروز: 0 بازدید
    کل بازدیدها: 19725 بازدید
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ من
  • Microsoft Exchange Server 2007
  • دسته بندی یادداشت ها
  • اشتراک در خبرنامه
  •  

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من